داداشم برگشت سر ناهار گفت:
این چند روزه از بس سبزی خوردم ،قابلیت فتوسنتز پیدا کردم !
خانواده :O
من :|
انگار مجبوره.
این چند روزه از بس سبزی خوردم ،قابلیت فتوسنتز پیدا کردم !
خانواده :O
من :|
انگار مجبوره.
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 13:0 توسط
|